مدرسه راهنمایی شهید بهشتی بروجرد

مدرسه راهنمایی شهید بهشتی بروجرد
مدرسه راهنمایی.استعدادهای درخشان.شهید بهشتی.شهرستان بروجرد 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مدرسه راهنمایی شهید بهشتی شهرستان بروجرد و آدرس school-beheshti.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

آلبرت انیشتین و نظر او درباره ی خدا

همیشه این مرد در نظر من یک موجود غریب بوده!! و همیشه نیاز کردم که یه روزی باید بشینم و ببینم آلبرت انیشتن کی بوده... همانطور که دوست دارم بیشتر با نیوتن و سایر دانشمندان ایرانی و جهانی آشنا بشم! و البته ببینم نظرشون درباره وجود خداوند چی بوده؟
امروز داشتم ایمیل هامو چک می کردم که دیدم یکی توی توییتر منو Follow کرده! با اینکه می دونستم از این Follow های تبلیغاتیه ولی گفتم حالا بریم ببینیم طرف چی می نویسه؟ توی معرفی خودش جمله ای از انیشتن نوشته بود که :
 

in the middle of difficulty lies oppertunity

 

«یعنی در میان سختی ها، فرصت ها آرمیده اند!» کنجکاو شدم که برم ببینم کسی توی اینترنت این جمله های کوچیک انیشتن رو جمع کرده یا نه.. بعد از یک Googleing ساده! و چند تا سایت خیلی خوب رو پیدا کردم که مجموعه ای از سخنان بزرگان است.
سخنان این دانشمندان درباره وجود خداوند برام بسیار جالبه؛ چون دانشمندان هر روزه با علم سروکار دارند و آنهایی که وجدان پاک و به دور از هرگونه غرض ورزی و کینه دارند صراحتا به وجود یک قانون و نظم در این عالم اعتراف می کنند و وجود او را به مراتب بیشتر از جاهلان درک می کنند. انیشتن می گوید:


I am convinced that He (God) does not play dice

به زبون خودمون : «من مجاب شده ام که کار خدا شانسی نیست!»
یا جایی دیگه میگه: «خداوند زیرک و لطیف است ولی حیله گر بدخواه نیست.»
و از همه زیباتر اینکه میگه:
من دوست دارم نظر و اندیشه خدا را بدانم... الباقی جزئیات هستند!!

I want to know God's thoughts; the rest are details
 


بیخود نیست که در قرآن خداوند بیشتر از هر گروهی، اهل علم و تفکر را مورد خطاب قرار داده..
 پس ما هم چه خوب است درباره ی خدا کمی تفکرکنیم
همانطور که پیامبر اسلام می فرماید:
                                                 ساعتی تفکر به از سالها عبادت است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 23 اسفند 1391برچسب:خدا,انیشتن,تفکر در کار خدا,, ] [ 21:41 ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در راستای ارتباط بهتر همکاران دانش آموزان و علاقه مندان به فعالیتهای مدرسه راهنمایی شهید بهشتی شهرستان بروجرد ایجاد شده است.لطفا با نظرات سازنده خود ما را در انجام این امر یاری نمایید
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 145956
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت